Assassin's Creed je akční hra vydaná v roce 2007 firmou Ubisoft Entertainment.

Odehrává se během třetí křížové výpravy v Jeruzalémě.

Assassins Creed je zcela jistě jednou z nejkrásnějších her současnosti.

Přes veškeré své neduhy (jako například časté padáni do Windows)

si zcela jistě našla cestu do srdcí mnoha hráčů. Pro ty, kdo hráli sérii Prince of Persia,

by pak měla být povinností. A na jedinečnosti jí neubírá ani to, že se ke konci mění

na bohapustou řežbu. Hra má dosti neobvyklé ovládání a ne každý si na něj hned zvykne.

Pro takové a také pro ty, kdo nemají hru v češtině, je podrobně popsán

celý počáteční tutoriál. Vše si snažte od počátku zapamatovat, protože tím rychleji

se naučíte využívat všech herních možností. Velkou pozornost rovněž věnujte tréninku

se zbraněmi a raději si jednotlivé fáze výcviku opakovaně procházejte

(na nádvoří masyafské pevnosti).

 

Úvodem

 

Altair může použít ne moc široké, avšak účinné spektrum zbraní.

Patří do něj dýka, vrhací nože, skrytá čepel, meč a samozřejmě může

bojovat i holýma rukama. Právě již výše uvedená skrytá čepel je

Altairova hlavní zbraň, která mu umožňuje provádět vraždy.

Na levé ruce má chránič předloktí, pravděpodobně kožený.

Na spodní straně je drážka, ve které je skryta čepel.

Altairovi byl obřadně uříznut prsteníček levé ruky, právě proto,

aby se mohla čepel pohodlně vysunout a neporanila ho.

Čepel se pravděpodobně vysouvá a zasouvá určitým pohybem zápěstí.

Altairovým mistrem je Al Mualim, který mu dává za úkol vraždit

nepřátelské vůdce (křižácké, templářské i saracénské) ve 3 městech:

Jeruzalém Akko ve hře jako Acre,Damašek. Úkolů je celkem devět,

po jejich splnění následuje odhalení pravdy o Al Mualimovi a závěrečná vzpomínka.

Hru provází citát: "Nic není pravda, vše je dovoleno" (což je také ve hře heslo zabijáků).

Významným prvkem hry je pohyb, poněvadž Altair není omezen

jenom ulicemi ale je schopný šplhu a takzvaného "freeruningu",

pohybu po střechách. Hra dává hráči možnost, zdali bude raději

splývat na ulici s davem, nebo raději skákat po střechách.

Pro dokončení hry je však potřeba zvládat obě.

 

Děj

 

Píše se rok 2012. Hlavní postava se jmenuje Desmond Miles.

Pracuje jako barman a je vězněn společností Abstergo.

Ve svém DNA má genetické vzpomínky svého prapředka

Altaira ibn la ahda (v překladu „ten, kdo létá, syn nikoho“)

který patřil k sektě zabijáků Asasínů v roce 1191 v průběhu

třetí křížové výpravy. V paměti mu pátrá stroj zvaný Animus

s pomocí dvou vědců (Warren Vidic a Lucy Stillman).

Postupně se propracovává vzpomínkami svého předka,

dokud se nedostane ke vzpomínce, po které vědci touží.

Účelem únosu je takzvaný "úlomek ráje" (Piece of Eden),

poklad, jejž Templáři (Hlavní antagonisté hry) nalezli v roce 1191

pod Šalamounovým chrámem. Asasínům se jej podaří získat a Altair

musí vraždit templářské vůdce snažící se získat poklad zpět.

V průběhu hry je postupně poodhalována podstata pokladu.

Tato na první pohled bezcenná zlatá koule se postupně ukáže jako

předmět, jenž "vyhnal Adama a Evu z ráje". Postupně se pak ukáže,

že tento artefakt je schopný klamat lidskou mysl a ovládat tak lidi a

že se nejedná o božský či magický artefakt, ale kus nesmírně vyspělé

a dost možná mimozemské technologie. Desmondovi věznitelé se nakonec

ukážou býti dnešními potomky templářů, kteří se stejně jako před tisíci lety

snaží nastolit nový pořádek pomocí tohoto artefaktu.

 

                                                                                              


Tvorba webových stránek zdarma Webnode