
Úvodem
CoD 3 už není jen chaotický nášup adrenalinových misí, ani nijak slátaný slepenec příběhu
jednoho vojáka bez větší snahy o zachování alespoň základní dějové linie, tentokrát by měl
mít hráč pocit, že po celou dobu několika desítek hodin herního času ovládá nějaký
hollywoodský válečný trhák s rozpočtem, jaký měly všechny tři díly Matrixu dohromady.
K tomuto pocitu by nám měl dopomáhat důmyslný systém in-game videí, během kterých
si odpočinou vaše opocené prsty, ovšem při nichž se budou do konzole ládovat všechna
důležitá data potřebná ke běhu následující mise. Za potřebí budou vaše rychlé reakce,
jelikož nikdy nevíte, kdy vám hra opět předá kontrolu nad postavou.
Úžasná propracovanost
Opravdové orgie začínají ve chvíli, kdy procházíte rozbombardovaným bojiště,
jež překypuje zničenou vegetací, výbuchy vytvarovaným terénem a kusy kamenného
zdiva z dalekých staveb. Na každý detail se u CoD 3 hledí s tak grandiózní precizností,
že i když si mnohých možná napoprvé ani nevšimnete, přidávají celé hře na realitě
a dotvořují tak celkovou atmosféru. Ať už jde o drobounké úlomky omítky odlepující
se od otřásajících se budov nebo o vyšlapané pěšinky, které za sebou vojáci zanechávají
(díky rostlinstvu, které reaguje na zásahy zvenčí je tak mnohem snadnější určit, kde se
schovávají nepřátelští vojáci), všechny tyto drobnosti posouvají CoD 3 stále blíž a blíž
k potencionálnímu titulu akční hra roku 2006.
Novinky
Vývojáři připravili spoustu novinek, jako jsou specializace hráčů v MP či zbrusu
nové herní módy, které by vás měli zabavit na slušnou dobu. Dle mého názoru zní,
ale nejlákavěji přítomnost vozidel (od vojenských motocyklů, přes terénní džípy,
až po opancéřované tanky) v online režimu.
Ať už sledujete trailer, in-game video, či jen zíráte na screenshoty z Call of Duty 3,
musíte být přinejmenším mile překvapeni z toho, co si na nás autoři chystají.
Všechna ta paráda, všechny ty dynamické výbuchy, záchvaty šílenství na bojišti a
dokonce ani ta precizní příprava obsahující i "výrobu" virtuálních uniforem pomocí
technologie původně určenou pro zjišťování nerovností na raketoplánech NASA
by přišly v niveč, kdyby za CoD 3 nestál někdo, kdo by to neuměl dát správně dohromady.
